Rowenta RH99C0 X-Force Flex Aqua 14.60 RH99C0 Steelstofzuiger

• Best Reviewed jan 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH99C0 X-Force Flex Aqua 14.60 RH99C0 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andy 09-04-2024

Bevalt erg goed, aanrader.

Onze eerste steelstofzuiger is een feit.
De keuze is gevallen op deze Rowenta RH990C0 X-Force Flex Aqua omdat wij een grijze gietvloer hebben en een kat.
Wij moesten daarom altijd eerst stofzuigen en daarna dweilen, dat hoeft nu dus niet meer, alles kan tegelijk.

Resultaat is keurig en het is veel makkelijker en sneller dan onze oude stofzuigers, ruim voldoende zuigkracht en je kunt er lang genoeg mee stofzuigen om 3 verdiepingen + trappen ermee te doen.
En nooit meer een snoer die in de weg ligt of in een ander stopcontact moet.
Het totaal gewicht is prima te doen, ik was zelf bang dat het een zwaar en log ding is, maar dat valt alles mee.

Waarom een Rowenta? Op het gebied van (steel)stofzuigers hebben zij wel een (naar wat ik begreep) erg goede naam opgebouwd en te houden daarbij was de prijs tov van de specificaties is top.
Hier gaan wij nog heel veel plezier van believen, daar ben ik van overtuigd.

Pluspunten

• Kan alles tegelijk met keurig resultaat.
  • Heeft voldoende vermogen.
  • Geluid is prima te doen.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

l********@h********** 02-04-2024
In eerste instantie wat kritisch over de dweilfunctie en de zuigkracht maar dit product heeft mij echt verrast. De stofzuiger doet wat hij moet doen, zuigkracht is zeer goed en er zitten veel losse onderdelen bij voor verschillende oppervlaktes. Aanrader!

Sandra 02-04-2024

Rowenta Steelstofzuiger

Dit is mijn derde steelstofzuiger van Rowenta super blij mee, zelfs is deze met een dweil functie resultaat is top!! Met deze steelstofzuiger kan je ook heel makkelijk onder kasten door de steel te klikken. Trappen stofzuigen gaat ook goed, snel en makkelijk

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Niek 27-03-2024

Aanrader! Fantastische prijs/kwaliteit

Onze oude Dyson stofzuiger deed het niet goed meer, dus gingen we op zoek naar een nieuwe. Sterk getwijfeld om weer voor Dyson te gaan, maar deze prijzen waren ons toch net te hoog. Als alternatief, en op aanbeveling van vrienden, zijn we bij de Rowenta steelstofzuiger uitgekomen, en daar zijn we erg blij mee!
De stofzuiger is iets zwaarder dan we gewend zijn, maar het zuigen gaat nog altijd gemakkelijk en snel. Ons huis (tussenwoning) kunnen we met 1 acculading comfortabel stofzuigen, en na deze actie is alles top schoon. Door verschillende opzetstukken zuigen we de vloeren, maar hebben we ook de meubels in een oogwenk schoon. De zuigkracht wordt automatisch bepaald door het apparaat: wanneer je over een harde vloer gaat, zuigt hij minder hard dan op een vloerkleed/tapijt. Dit automatische veranderen is erg handig, en bovendien is het prettig dat er geen andere opzetstukken vereist zijn, zoals bij onze oude stofzuiger. De turbostand gebruiken we zelden, de accu gaat hierdoor erg snel leeg, maar tot op heden hebben we deze ook niet nodig gehad.
De dweil-optie maakt het dweilen (bijna) een klus niet niet langer vervelend is. Met een enorm gemak veranderen we de stofzuiger in een dweil, en deze actie is snel gepiept.

Al met al dik tevreden! Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stilheid
  • Verschillende opzetstukken
  • Automatische zuigkracht aanpassing
  • Dweiloptie

Minpunten

• Turbo kost veel accu
  • Zwaarder dan gewend

m***************@w****** 13-03-2024
Deze type 14.60 Aqua is een mooie stofzuiger met veel accessoires .
*Zuigt goed, Dweilt goed
* makkelijk mobiel om bijv de auto te stofzuigen
* De cashback actie van 100 euro is tijdens mijn aankoop meegenomen op dit product
* bij Rowenta geregistreerd waardoor nog is 10% korting op het product

Alex 12-02-2024

Fijne hulp in de huishouding!

Heel mooi apparaat! Niet de lichtste, maar dankzij de wieltjes prima te ‘besturen’! Regelt zelf de zuigkracht en dat is fijn. Gebruikt op zowel tapijt, laminaat, plavuizen en een dik karpet!

Ook de bank zuigen is geen probleem, gewoon de steel eraf halen en het is een soort kruimeldief on steroids. Super ding !

Onder de bank is ook makkelijk, dankzij de flexibele stang!

Dweilen gaat prima ! Verrassend goed voor een alles in 1 oplossing !

Pluspunten
Hoge kwaliteit
Stil
Flexibel
Zuigen èn dweilen in één beweging
Ophangsysteem

Minpunten

Geen plek voor álle accessoires

Tja, gewoon super! Makkelijk, goed te bedienen en je pakt hem veel sneller dan een gewone bedrade stofzuiger! Had het eerder moeten kopen…

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Flexibiliteit
  • Zuigen èn dweilen!
  • Ophangsysteem
  • Stil

Minpunten

• Geen plek voor álle accessoires

T Yilmaz 25-01-2024

Erg goed

Het product is zeer eenvoudig te gebruiken. De schietkracht is zeer goed. Het huis schoonmaken was nog nooit zo eenvoudig. Het neemt geen ruimte in beslag. en zeer eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• Goede schietkracht
  • Eenvoudig gebruik

Johan 24-01-2024

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Bij een vriendin voor het eerst kennis gemaakt met de Rowenta steel stofzuiger. Meteen verkocht. Dat model was al niet meer verkrijgbaar, toen even verder gekeken. Ik kwam gezien de prijsstelling op dit model uit. Wat een verademing om de steel te kunnen knikken en makkelijk onder de kast/bank te kunnen komen. Ik had de knik-steel niet in mijn overweging genomen, dacht dat ik het toch niet zou gebruiken, maar niks blijkt waar. Wil niet anders meer. Zuigkracht is zeer goed, zuigt rustig op een houtenvloer, maar gaat automatisch harder zuigen op tapijt. Ideaal. Ook de kruimeldief functie (even de steel er uit halen) is ideaal.

Pluspunten

• knik-steel
  • automatische regeling zuigkracht
  • kruimeldief functie
  • veel accessoires

Minpunten

• gewicht

j********@g******** 17-01-2024
een mooi ontwerp en handig in gebruik, o.a. door de verlichting bij de zuigmond. we gebruiken de stofzuiger vooral om tussendoor te gebruiken voor de kruimels in de keuken en bij de kattenbak. ook voor gebruik in de auto erg handig door de kruimeldieffunctie.

b*********@g******** 07-01-2024

Ik vind het erg leuk, zeker een aanrader!

Ik heb een Rowenta stofzuiger gekocht en ben er zeer tevreden mee. Hij is licht, heeft een sterke zuigkracht en is erg mooi. Ik vind het ontwerp leuk en de accessoires zijn handig. Ik raad het iederen aan.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zeer stil
  • Makkelijk te gebruiken
  • Lichtgewicht
  • Zeer stil
  • Makkelijk te gebruiken

emberzser 27-02-2024

Zeer goede mening! Fantastische stofzuiger! Ik raad het iedereen aan!

emberzser 27-02-2024

Zeer goede mening! Fantastische stofzuiger! Ik raad het iedereen aan!

n*****************@g******** 12-12-2023

Rowenta X-Force Flex Aqua 14.60

Ik heb de Rowenta X-Force Aqua 14.60 nu ongeveer een maand in gebruik. En ben zeer tevreden over deze steelstofzuiger. Ik merk dat ik vaker de stofzuiger pak om de losse rommel van de kinderen en dieren op te ruimen dit omdat het stiekem toch al snel vervelend in om van een stofzuiger op snoer uit te rollen en ik een stopcontact te doen.
De stofzuiger zuigt zonder problemen diverse rommel op en heeft met de korrels van de kattenbak ook geen probleem door de turbo functie.
De losse accessoires zijn ook zeker handig. De standaard bank accessoires doet wat het moet doen. De mini borstel voor in de auto heb ik nog maar 1 keer gebruikt en dit was voor de trap deze doet ook wat het moet doen.
De flexibele slang vind ik ideaal om mee af te stoffen en om bij lastige hoeken te komen.
De dweil kop heb ik 2 keer gebruikt en daar heb ik maar 1 opmerkingen over wat mischien verbeterd kan worden als je hier een beetje sop door heen doet gaat het schuimen en om het reservoir leeg te krijgen moet je een paar keer schudden om deze schoon en leeg te krijgen.

De knik functie vind ik zelf perfect om onder de bank en tafel te zuigen dit scheelt weer bukken.

De accu gaat lang genoeg mee. Op auto stand ongeveer 30 minuten en op turbo functie 7 minuten.

Daarbij raad ik deze stofzuiger zeker aan!

Pluspunten

• Genoeg accessoires
  • Goede accu duur
  • Knikbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Houder kan niet alle accessoires kwijt

Abel 06-12-2023

Goede stofzuiger, genoeg zuigkracht en veel opties

Super fijne stofzuiger, komt met enorm veel opties.
Erg fijn dat de stofzuiger de ondergrond herkent en de kracht daarop aanpast.
Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon erg goed.

Pluspunten

• zuigkracht
  • veel accesoires

Ser 06-12-2023

Super krachtige Stofzuiger

Super krachtige apparaat. Ietjes zwaar maar hij doet zijn werk voldoende. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hij loopt met je mee

Minpunten

• Zwaar
  • Kleine stofopvang reservoir

S 05-12-2023

Super

Wat een goede stofzuiger! Nadat mijn kruimeldief het begeven heeft en mijn stofzuiger aan vervanging toe was heb ik deze gekocht. Ik ben er erg blij mee. De dweilfunctie is erg handig, maar vooral als stofzuiger vind ik hem erg goed. Hij heeft erg veel zuigkracht en ligt makkelijk in de hand.

yakumo 26-10-2023

Positief verrast

Deze stofzuiger is best wel een goede.
Ik had hem gekocht ook vanwege de mob-functie en de cashback van €100.
Het leuke van de mob-functie is dat hij het vloer niet nat achterlaat na het mobben. Maar wat mij positief verrast, is dat hij echt veel rommel/stof wegzuigt. Hij haalt meer stof weg dan mijn oude stofzuiger. Bij de eerste gebruik was dat al meteen zichbaar!
Wel vind ik jammer dat er geen standaard is bijgeleverd. Die had ik apart moeten bijkopen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mob functie
  • genoeg capaciteit in batterij
  • goede zuigkracht
  • mob functie
  • genoeg capaciteit in batterij

Minpunten

• geen standaard aanwezig
  • geen standaard aanwezig

m***************@g******** 25-10-2023

Fijne stofzuiger

TOP product. Stofzuigen/dweilen beide makkie. Goede zuigkracht. :) aanrader

a**g@h**l.nl 12-10-2023
Ik heb de steelstofzuiger gekocht voor z'n flex mogelijkheid, de mopfunctie en de gunstige prijs. Ik kan moeilijk door de knieën en door de flex functie kan ik toch onder bv de bank stofzuigen. Ik vind het ook super handig dat er geen snoer in de weg zit. Hij zuigt echt heel goed. Zelfs beter dan mijn Dyson V8. Wel is deze zwaarder dan de Dyson maar is desondanks toch goed te handelen.

m**l@z**o.nl 10-10-2023
Wat een fijn apparaat, stofzuigen met een vette glimlach een paar handige hulpstukken die de puntjes op de i zetten en dweilen terwijl je zuigt zelfs onder de bank zonder extreem te moeten bukken. Zuigen zonder vreselijk snoer dat regelmatig blijft hangen.
Op de automatische stand is zuigen een koud kunstje.
Wat valt er nog aan te verbeteren voor ons is hij al top!

m**n@h**l.com 17-09-2023

Rowenta steelstofzuiger rh99c0

Wij zijn heel erg tevreden met deze steelstofzuiger! Voelt zeer stevig en degelijk aan. Ik kende het merk nog niet, maar ben heel positief verrast! Doet zijn werk goed, en ik vind hem prettiger in gebruik dan mijn dyson die ik eerder gehad heb.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Alles voelt degelijk, sterk aan
  • Mooi ontwerp
  • Fijn in gebruik